• Strona główna
  • Wydział
    • Władze wydziału
    • Strategia wydziału
    • Struktura organizacyjna
      • Schemat organizacyjny
      • Katedra Zarządzania i Inżynierii Produkcji
      • Katedra Logistyki
      • Katedra Matematyki i Zastosowań Informatyki
      • Katedra Fizyki
      • Katedra Inżynierii Bezpieczeństwa i Systemów Technicznych
      • Katedra Inżynierii Biosystemów i Procesów Chemicznych
    • Wydziałowe regulacje prawne
      • Zasady dysponowania środkami finansowymi
      • Pozostałe regulaminy zatwierdzone dla wydziału
    • Historia
      • Historia
      • Poczet Dziekanów
    • Galeria
      • Budynki wydziału
      • Wręczenie dyplomów
      • Festiwal nauki
      • Imprezy okolicznościowe
    • Logotyp
  • Nauka
    • Działalność naukowo-badawcza
      • Kierunki badawcze
      • Oferta badawcza
      • Laboratoria i aparatura
    • Postępowanie awansowe - doktoraty
      • Regulamin postępowania
      • Otwarte przewody doktorskie
      • Doktoraty
    • Seminaria wydziałowe
    • Projekty badawcze
      • Projekty realizowane
      • Projekty zakończone
    • Współpraca z przemysłem
      • Oferta dla gospodarki
      • Zawarte umowy
    • Oferta edukacyjna
    • Konferencje
    • Publikacje pracowników
    • Ankieta osiągnięć nauczyciela
  • Studia I i II st.
    • Rok akademicki
      • Organizacja roku akademickiego
      • Terminy obron
      • Plany zajęć
    • Kierunki
      • Inżynieria bezpieczeństwa
      • Logistyka
      • Technologia żywności i żywienie człowieka
      • Zarządzanie i inżynieria produkcji
      • Przemysłowe technologie informatyczne
      • Systemy biotechniczne
    • Plany studiów
      • Inżynieria bezpieczeństwa
      • Logistyka
      • Technologia żywności i żywienie człowieka
      • Zarządzanie i inżynieria produkcji
      • Przemysłowe technologie informatyczne
      • Systemy biotechniczne
    • Efekty kształcenia
      • Inżynieria bezpieczeństwa
      • Logistyka
      • Technologia żywności i żywienie człowieka
      • Zarządzanie i inżynieria produkcji
    • Karty opisu przedmiotów
      • Inżynieria bezpieczeństwa
      • Logistyka
      • Technologia żywności i żywienie człowieka
      • Zarządzanie i inżynieria produkcji
      • Przemysłowe technologie informatyczne
    • Przedmioty wybieralne
      • Katalog przedmiotów humanistycznych
    • Studia w języku angielskim - Study in English
    • Indywidualna organizacja studiów
    • COS
    • Dyżury dziekańskie
    • Starostowie i opiekunowie lat
    • Praktyki kierunkowe
    • Konsultacje
    • Prace dyplomowe
      • Tematy prac dyplomowych
      • Archiwum prac dyplomowych
      • Wymagania stawiane pracom dyplomowym
    • Zagadnienia do egzaminu dyplomowego
    • ERASMUS
    • Informacje dla studentów z niepełnosprawnością
    • Wycieczki
  • Studia podyplomowe
    • Technologie Informacyjne w dydaktyce
      • Informacje i rekrutacja
      • Plan zajęć i terminy zjazdów
      • Informacje o praktykach
    • Technologie informacyjne w edukacji z programowaniem
      • Informacje i rekrutacja
      • Terminy zjazdów
      • Informacje o praktykach
      • Opracowania tematów zajęć
      • Wymagania stawiane pracom podyplomowym
    • Innowacyjność i przedsiębiorczość dla nauczycieli
      • Informacje
      • Opracowania tematów zajęć
    • Zarządzanie projektami w organizacjach
      • Informacje i rekrutacja
      • Program studiów
      • Sylwetki wykładowców
      • Edycja 2017/2018
      • Edycja 2018/2019
      • Edycja 2019/2020
      • Materiały dydaktyczne
    • Regulamin studiów podyplomowych
  • Koła
    • Koło naukowe EXPERT
    • Koło naukowe BEZPIECZNIAKI
    • Koło naukowe LOGPOINT
    • Koło naukowe ŻUBR
  • Jakość kształcenia
    • Jakość kształcenia
    • Księga jakości
    • Opracowania statystyczne
    • Wydziałowe zespoły ds. jakości kształcenia
  • Kontakt
    • Biuro Organizacyjno-Administracyjne
    • Katedry
  • Inne
    • Intranet
    • Oprogramowanie dla studenta
    • Praca, staże dla studentów
    • Instagram WIPIL_PO
    • Facebook WIPIL_PO
    • Facebook ZIP_WIPIL
    • Facebook PO
  • Login

Konkurs na najlepszą pracę dyplomową

Szczegóły
Utworzono: październik 22, 2020

prdypl1

prdypl2

prdypl3

Nabór nowych członków do Studenckiego Koła Naukowego LogPoint

Szczegóły
Utworzono: październik 20, 2020
REKRUTACJA ⚠️
Informujemy, że trwa nabór nowych członków do Studenckiego Koła Naukowego LogPoint ❗
Nie wahaj się i dołącz do nas już teraz ��
Czekamy na osoby, które chcą pogłębić swoją wiedzę z zakresu logistyki, ale nie tylko... ��
Działając w SKN LogPoint zyskasz również:
✔️ Kontakty z firmami i osobami, które mogą stać się w przyszłości ważną częścią Twojego życia
✔️ Łatwość komunikacji z przedstawicielami organizacji i firm
✔️ Umiejętność działania w grupie i staniesz się częścią wspaniałego zespołu
✔️ Otwartość na wystąpienia publiczne i odporność na stres związany z przekazywaniem swojej wiedzy dla większej liczby osób
✔️ Wiele wspomnień, ponieważ studiowanie to czas, który powinien zapisać się na zawsze w Twojej pamięci!
Jesteś osobą ambitną i chętną do odkrywania tego co nowe❓
ZAPRASZAMY❗
Napisz wiadomość prywatną na stronie LogPoint �� https://www.facebook.com/sknlogpoint
Mile widziani studenci całej Politechniki Opolskiej �� Przyjmujemy KAŻDEGO, kto pragnie działać w naszym zespole ��
 
logpoint

 

 

Godziny rektorskie 20.10.2020

Szczegóły
Utworzono: październik 19, 2020

Godziny rektorskie - ogłoszenie

Konkurs!

Szczegóły
Utworzono: październik 19, 2020

 

Jesteś kreatywny🧠, masz ciekawe i nietuzinkowe pomysły🤯, to konkurs dla Ciebie‼
Szukamy ciekawych propozycji i oczekujemy wspaniałych, twórczych projektów💡!
Zdalne nauczanie🖥💻 nie oznacza tłumienia pomysłowości!
To konkurs dla Tych, którzy nie lubią siedzieć bezczynnie, są głodni nowych wyzwań i pomysłów!
Czekamy na Wasze projekty✍📏! Wersja dla kobiet i mężczyzn.
Maseczka, w której nie będziesz się wstydzić chodzić, z ciekawymi akcentami Naszego Wydziału - kolorystyka, logo - mózg pracuje!
Uruchom wyobraźnię! Zgłoś Swoją gotowość do kreatywnej pracy! Czekamy.... my i nagrody😁
 
Zgłoszenia proszę przesłać na:  d.biniasz@po.edu.pl
 

konkurs

Nabór na bezpłatne certyfikowane szkolenia!

Szczegóły
Utworzono: październik 9, 2020

plakat szkolenia

Konkurs Leanathon

Szczegóły
Utworzono: październik 9, 2020
kliknij kliknij kliknij
kliknij kliknij kliknij

Regulamin konkursu Leanathon

Dzień rektorski - 08.10.2020

Szczegóły
Utworzono: październik 6, 2020

Dzień rektorski - ogłoszenie

Rusza Szkoła Lean Six Sigma Lidera!

Szczegóły
Utworzono: październik 5, 2020

1

Drodzy Studenci! rozpoczynamy kolejną edycję BazaRu! Wydział Inżynierii Produkcji i Logistyki i Akademickie Biuro Karier wspólnie z PATH Szkołą Doskonalenia zapraszają studentów Wydziału Inżynierii Produkcji i Logistyki do udziału w prestiżowym projekcie Szkoła Lean Six Sigma Lidera.

Uczestnictwo będzie idealnym uzupełnieniem wiedzy, jaką studenci uzyskują w ramach zajęć na uczelni, o niezbędny element praktyczny.

Przemyślany i odpowiednio rozłożony w czasie program pozwoli zbudować świadomość, a później przejść do najważniejszego aspektu - nauki poprzez doświadczenie. Dlatego poza prowadzonymi wykładami, uczestnicy szkoły będą rozwiązywać zadania na prawdziwych business case’ach, przedstawionych przez praktyków z PATH Szkoły Doskonalenia.

Zainteresowani zdobędą praktyczną wiedzę dotyczącą najważniejszych zagadnień koncepcji Lean Six Sigma z zakresu Yellow Belt, uczestnicząc w 15 wykładach, realizowanych modułowo od listopada 2020 r. do czerwca 2021 r. W pierwszej edycji Szkoły, kontrakty dotyczące udziału podpisze 30 studentów.

Poniżej znajdziecie informacje dotyczące ekspertów, którzy poprowadzą zajęcia oraz harmonogram wydarzenia. Do pobrania jest również KATALOG ze szczegółowymi informacjami, m.in. dotyczącymi poszczególnych wykładów.

STRONA Akademickie Biuro Karier

Wszelkie pytania kierować można na adresy: abk@po.edu.pl oraz d.jagoda-sobalak@po.edu.pl

Obowiązkowe zapisy na lektoraty z języków obcych - etap II - termin dodatkowy

Szczegóły
Utworzono: październik 1, 2020

Etap II – wybór grup zajęciowych

Termin dodatkowy: 2 października 2020, godz. 7.00 – 4 października 2020, godz. 22.00

Dotyczy studentów studiów stacjonarnych I i II stopnia oraz studentów studiów jednolitych na kierunku Fizjoterapia rozpoczynających lektorat w semestrze zimowym 2020/2021 r., którzy nie dokonali wyboru grup zajęciowych w dniach 28-29.09.

Zgodnie z nowym Regulaminem Studiów od tego semestru obowiązują nowe zasady zapisów na lektoraty z języków obcych.

  • 11, pkt. 7.: Zapisy na język obcy w ramach lektoratu odbywają się elektronicznie w systemie USOSweb w semestrze poprzedzającym semestr, w którym będą odbywać się wymienione zajęcia. Student, który nie dokona wyboru w terminie, zostaje przypisany do grupy przez koordynatora przedmiotu.

W I etapie został wybrany przedmiot, czyli język i poziom. Studenci, którzy nie dokonali wyboru na lektorat w tym etapie, zostali dopisani do języków automatycznie bez uwzględniania preferencji. Warunkiem utworzenia się grupy jest liczebność 18 osób. W przypadku nieutworzenia grupy, studenci zostali przeniesieni automatycznie na inny przedmiot.

W II etapie studenci dokonują wyboru konkretnych grup zajęciowych (dzień, godzina) w ramach wybranego wcześniej języka.

UWAGA: Studenci, którzy nie dokonają zapisu na lektorat w II etapie, zostaną dopisani do grup, w których zostaną wolne miejsca, losowo, bez uwzględniania preferencji.

Oba etapy odbywają się elektronicznie w systemie USOSWeb (sekcja „Kalendarz rejestracji”).

Spotkanie pracowników WIPiL

Szczegóły
Utworzono: wrzesień 29, 2020

1

W dniu 28.09.2020 r. odbyło się spotkanie Kolegium Dziekańskiego Wydziału Inżynierii Produkcji i Logistyki z pracownikami w obecności Magnificencji Rektora PO dr hab. inż. Marcina Lorenca oraz Prorektora ds. kształcenia i dydaktyki dr Anidy Stanik-Besler. Dziekan Wydziału dr inż. Iwona Łapuńka podziękowała za współpracę i zaangażowanie Kolegium Dziekańskiemu pełniącemu kadencję w latach 2012-2020 oraz przedstawiła nowy Zarząd Wydziału. Kolejnym punktem spotkania było przedstawienie głównych planów, zamierzeń przewidzianych do realizacji. Pracownicy zostali zapoznani z misją, wizją i strategią Wydziału. Część spotkania była również poświęcona przygotowaniu się do wyzwań jakie niesie ze sobą edukacja w dobie pandemii. Spotkanie pracowników było okazją do dyskusji akademickiej oraz szeroko pojętej integracji.





Strona 2 z 37

  • start
  • Poprzedni artykuł
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Następny artykuł
  • koniec

Kontakt

Wydział Inżynierii Produkcji i Logistyki
ul. Generała Kazimierza Sosnkowskiego 31
45-272 Opole
tel. +48 77 449 87 44
e-mail: wipil@po.opole.pl

Politechnika Opolska
NIP: 754-00-08-109
REGON: 000001732

Copyright (c) 1996-2013 Politechnika Opolska :: Wydział Inżynierii Produkcji i Logistyki
Polityka dotycząca plików "cookies" na stronach Politechniki Opolskiej
power by Gantry Framework